søndag 11. oktober 2009

Rare navn og japansk grellhet del 2

Ta en kikk på Rare navn og japansk grellhet 1 hvis du ikke allerede har gjort det.

Først, i samme kategori som før: Rare skilt. Fant dette skiltet av "Cool Old Dude" i Akihabara (Tokyo).

Dette bildet her er av bilsalg her i Togane. Rosa, gult og regnbue-farger. Fantastisk lekkert.

Og så over til den store finalen, Ash & Diamonds, den rosa bling-bling-butikken et eller annet sted i Tokyo. Det var virkelig umulig å gå forbi den sjappa uten å legge merke til den, som dere kanskje kan se sjøl...Og til slutt, for å avrunde litt positivt, så tok jeg bilde av denne delen av kartet over Imperial East Gardens. Synes det er veldig fint at de har et sted hvor folk kan søke ly der.


Neste gang har jeg tenkt å skrive litt om religion i Japan og festivalen som var i helga. Det var virkelig en spesiell greie, håper det kommer flere sånne festivaler etterhvert:)

2 kommentarer:

  1. Hmmm, likte bilsalget :D

    SvarSlett
  2. Flott altså :)
    Jeg vil som tidligere nevnt høre om matbutikkene og sånn, mener å ha hørt at de er sånn passelig flotte.

    Forresten vil jeg på kino og se japansk film når jeg er der borte, selv om jeg ikke skjønner det spøtt :P

    SvarSlett