søndag 13. september 2009

Kort oppdatering

Nå sitter jeg på rommet mitt og snylter på en eller annen snill/naiv nabo med et svakt usikra nettverk. Derfor bare en kort oppdatering på tingenes tilstand i første omgang:

-Tidsforskjellen Norge-Japan er nå på sju timer, det blir åtte når dere stiller klokka til vintertid.
-Mobiltelefonen min er uten dekning her. Det er derfor ikke noe poeng å prøve å nå meg på det norske nummeret mitt (haha, in your face, telefonselgerjævler)
-Jeg kan antaklig få tak i japansk mobil i slutten av neste uke.
-Vi kan ikke få eget internett før om tre uker, sånn cirka, så det er vel litt usikkert hvor mye jeg kommer til å få oppdatert her med det første. I tillegg vet jeg ikke om den gamle, slitne PCen min kan takle krypteringa som brukes på det. Vi får se.
-Adressen min er:
Togane City, Tama,
448-2 Chiba
Casa Monarie B-102
283-0005
Japan

Ytterligere oppdatering kommer kanskje etterpå :)

4 kommentarer:

  1. Åh så gøy å bo i en helt annen kultur.
    Håper du legger til bilder i postene dine også etterhvert.

    - Johanna

    SvarSlett
  2. Hei! Så sppennende at du er i japan!! Jeg kommer til å følg med dette her så lykke til:) PS.har bare merka en ting. en liten ting bare. Jeg tror du mangler postnr, 7 siffernr med bindestrek, som 123-4567. posten kommer sikkert fram uansett, men hvis du vil være snille mot postmennene så kan du kanskje likevel sjekke..:p

    SvarSlett
  3. Hei Joakim:P Gratulerer.
    Håper du får et fint år i japan og jeg skal følge bloggen din bare så det er sagt.. (hvertfall prøve)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett