onsdag 9. september 2009

Introduksjon

Hei, alle sammen. Dette er da bloggen jeg kommer til å ha mens jeg er i Japan, for at min kjære mamma og hvem som helst andre spesielt interesserte kan følge med på hvordan jeg har det mens jeg er der. Så slipper jeg å skrive reisebrev og sende til folk som kanskje egentlig ikke vil ha det, og de som jeg ikke hadde tenkt å sende til men som likevel er interesserte kan følge med likevel.

Avreisedagen er førstkommende fredag, altså 11. september. Antaklig den tryggeste dagen å fly på hele året :)

Videre oppdateringer kommer en gang når jeg er framme i Japan. Jeg gleder meg :D

4 kommentarer:

  1. Du er så flink, kjære :P
    Stolt av deg, også blir det sikkert trivelig å følge med eller noe sånt.

    Kozzzepåååååå

    SvarSlett
  2. Denne skal jeg linke til på bloggen min (heddakuelsker.blogg.no) <- Ta en titt ;)

    Klem Hedda

    SvarSlett
  3. Awww, you win the 'cutest blog name' award, no doubt! Can't wait to read more..!. Oh, and say hi to my dearest flatmate Uti, in case you meet her over there, will you? :D

    SvarSlett
  4. Alle vet Japan er det neste terrormålet!! Remember to DUCK and COVER når de tar over flyet.
    http://www.youtube.com/watch?v=C0K_LZDXp0I

    SvarSlett