torsdag 10. september 2009

I dag

Så, det er over midnatt, så da er det tydeligvis i dag jeg skal reise. Og komme fram i morgen :p Baggene er pakka, alt som egentlig gjenstår er å vente.....

Jeg har vel strengt tatt fått det som kalles reisefeber. Men jeg synes det er et teit ord. Høres ut som om jeg er sjuk..... og jeg er jo ikke det. Jeg er hoppende glad! Reiserus, eller reiselykke er langt mer beskrivende for det jeg føler nå.

Jeg har nå også fått digitalkamera av Ida, så hun kan følge med på hva jeg holder på med. Jeg synes litt synd på henne, siden jeg vet hun kommer til å savne meg langt mer enn jeg kommer til å savne henne mens jeg er der borte. Ikke fordi jeg ikke er glad i henne, men fordi jeg tror jeg kommer til å oppleve noe nytt og spennende nesten hver dag, mens hun er i "gamle, kjedelige Norge".

Så, jeg håper dere kan ta godt vare på henne for meg mens jeg er borte.

Så, neste gang jeg skriver er jeg i Japan. Flyet mitt lander om cirka 24 timer. Til det er det bare en ting jeg kan si:

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! :D

2 kommentarer:

  1. God tur, Joakim!
    Og masse lykke til :)
    lær og opplev mye nytt og spennende.
    Hilsen silje (HTK)

    SvarSlett
  2. PFT! Nye, kjedelige Japan kaller vi det. NO FUN TO BE HAD!

    SvarSlett